New wishlist
Haha..very buzy today.. bukan hanya produce news tapi cari handbag. Ini semua gara-gara kak Gee la yg nak pegi Paris and London end of next Jan. Best kan...
Kak Gee yg sibuk nak pegi kitaorg sibuk juga..sibuk cari handbag mana nak order minta kak gee belikan.. Tak tenang buat berita hari ni bila Jiji start cari. Me, Farrah, Shu tumpang sekali.. haha.. lawak!!..
Poket ni dah la kosong.. asyik mengira ehhh cukup ke..nak ganti side mirror lagi, eee...geram... Why Swift side mirror so Expensive ha. RM1,127.. hahh, mampu!!..
After watching lots of Louis Vuitton picture and videos on YouTube (something that is not new) I decided I am ready to invest in my first LV.. Err..ye ke!! This one caught my eye awhile ago, the Neverfull MM.
hehe.. same like Mimie punya.. It's a beautiful bag that I think is perfect for me. Maybe I'm going to save up over the next 5 months and purchase it as a present to me for my 31st birthday!! Ohhh no.. It's June.. lamanya lagi..




4 comments
beli je...pay your self utk hujung tahun...hihi(ayat menghasut)
ReplyDeleteReward utk kerja keras thn ni kannn hehe
Deletemesti gamat ofis kan
ReplyDeleteAah mie. Topik sembang mesti pasal handbag je la selagi kak gee tak pegi ni. Haha
Delete