Instagram

"If Ony"

by - Thursday, December 13, 2012

Lagi touching filem yg ditayangkan mlm ni dr last week. Huhu...feeling sedih lagi. Suka hati kan so kita cari la mood sedis sikit... Layan, best movie ni.

If Only ni filem lama sbnrnya, 2004. Lakonan Jennifer Love Hewitt dan Paul Nicholls. Kisah tentang peluang kedua... Cerita mengenai Ian Wyndham yg gets a chance to relive the day all over again. Dgn harapan kemalangan yg meragut nyawa girlfriendnya, Samantha tidak berlaku.

Ian dapat peluang kedua tu tapi hakikat yg tertulis pasti akan terjadi juga. Tapi siapa yg mati?? Arghh plot tu memang sedih. Kena cari dvd cerita ni, nak tengok lagi... Uwaaaaa....saya nangis lagi. ehhh. haha!!



(Ini kata-kata terakhir Ian sebelum tragedi) 

"I have to tell you this and you need to hear it. 
I loved you since I met you, but I wouldn't allow myself to truly feel it until today. 
I was always thinking ahead, making decisions soaked with fear... Today, because of you... what I learned from you; every choice I made was different and my life has completely changed... and I've learned that if you do that, then you're living your life fully...
It doesn't matter if you have five minutes or fifty years. 
Samantha if not for today, if not for you I would never have known love at all... So thank you for being the person who taught me to love... and to be love."

- Ian Wyndham -

You May Also Like

0 comments